Dades centre

Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel./fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb sisè: gmprimaria6@gmail.com

dissabte, 21 de maig del 2011

Sortida al Consell

Clica damunt la imatge i podràs llegir la notícia que apareix al "Diario de Ibiza" sobre la sortida que vàrem realitzar ahir.


Clica damunt d'aquest enllaç i podràs veure més fotos:
http://comunidad.diariodeibiza.es/galeria-multimedia/LOCAL/Ultimo-pleno-Consell-legislatura-2008-2011/27141/1.html

AQUÍ pots veure les nostres fotos-->

16 comentaris:

Anònim ha dit...

Carlos:va ser molt divertit i interessan.

Anònim ha dit...

Raúl:A mi hem va agradar molt i interesant,ademés,vaig aprendre moltes coses que no sabia i que se ara.
Vaig fer apunts hem va costar bastant a causa de que anava molt rápid,però va ser divertit.

Anònim ha dit...

Joshua:la sortida al consell Insular d'eivissa va estar molt be varem aprendre moltes coses del govern dels proxims prollectes i a mes varem sortir al periodic i a la telavisio.

Anònim ha dit...

Adrià: me va agrdar molt la sortida al consell insular va ser interesant

Anònim ha dit...

Hola!Soc na Lorena,
Fa uns dies he anat al Consell Insular d'Eivissa.M'ha parescut molt divertit i molt interessant.El que més destacaria és que vàren ser molt amables i vaig aprendre molt.També em va agradar les obres d'art.

Anònim ha dit...

La sortida al Consell Insular va estar bastant bé. Va ser divertit e interesant.
Julen.

Anònim ha dit...

Jordi:ho varem pasa molt be el divendres a el consell.
El mes d'estacat al consell era el ple que varem asisti a lo primer.
Ens varen enseña casi tot el consell,vare menja a un cesped i allo ma agradat molt.

Anònim ha dit...

Sergio:hem va agradar molt l'excursio del divendres pasat al consell insular.

Anònim ha dit...

Pauline:Aquesta sortida a set molt interesant i divertida.

El Consell Insular d'Eivissa es molt gran i el ple m'he l'esperava molt mes llarg perquè aquest de divendres 20 de maig a set de vint-i-quatre minuts.

Anònim ha dit...

Antonio:Va ser molt divertit. Vàrem veure un ple i vam aprendre molt amb aquell ple. la sortida va ser divertida.

Anònim ha dit...

Maria: L'escursió al consell va ser molt interesant, creia que siria molt aburrida peró va ser molt divertit i interesant.

Anònim ha dit...

Hola, soc na Laura i m'ha agradat que en el diari agin posat la pregunta d'en Nicolas com titol.
La sortida en general a estata molt be, pero el que m' ha agradat a set el Ple.
Es increible que de cada construccio que facin aguin de fer una maqueta.
El que més m'ha cridat la atenció es que s'agin gastat 1000 euros en una estatua,en lloc de gastarse els sous podrien inverir en coses més útils per la gent i no en estatues de la Dessa Tanit.
Pero la sortida en geeral está be.

Anònim ha dit...

Nicolas;el estudiant que va dir la pregunta,he set jo.
La sortida va ser com anar a un museu, perque hiavia molts de quadres de fasos.
Ens van regalar un suc ha cada un.

Anònim ha dit...

toni aquesta sortida m´ha agradat molt i he pres molts d´apunts quan ells parlaven .Hem va agradar molt les maquetes que tenien sobre edificis que anaven a construir.
També m´ha va agradar molt el colage que tenia en Mariá Torres en el seu despatx fet de monedas , papers de cocacola , trossos de diaris , clips , tornillos...
I tenien quadres de els presidents del Consell Insular.

Anònim ha dit...

hola que tal soc en Rodrigo

Anònim ha dit...

Àngels,en la excursió al Consell Insular d'Eivissa jo m'ho vaig passar molt bé i vaig aprender noves coses,va ser molt divertit.